I just wasn't made for these times

Herre gud. Idag önskar jag att jag kunde få leva någon annans liv. Satt inkörd i ett gruppfrum på Ackis från klockan nio till tolv och räknade läkemedelsräkning. Förstod inte jättemycket och fick panik. Efter det cyklade jag och Anna till BMC och fortsatte med räknandet. Klockan tre gav vi upp. Smått gråtfärdiga efter att ha insett att den bok vi köpt för 300 kronor är helt värdelös. När vi kom ut för att cykla hem regnade/snöade/haglade/whatever det och jag ville bara skrika hela vägen hem. Nu har Anna köpt den bättre boken för oss att dela på. Så nu blir det till att betala för ytterligare en bok. Det ska tilläggas att jag var aspeppad på att dra ut och springa idag. Är inte riktigt det längre. Vill mest ligga i fosterställning.

Så är det. Vissa dagar är inte livet vad man vill att det ska vara.
Imorgon ska vi fira Anna med middag och sen ska jag försöka hinna gå på lite festives på
Weekday. Hoppas att det blir en bättre dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0