I brist på annat i mitt liv

Det enda (typ) jag vill att folk ska veta om mig är att jag älskar Joel Kinnaman. De som visste det sedan tidigare - bra. Ni som inte visste det - nu vet ni. Det speciella mellan mig och Joel är att jag upptäckte honom först. Ja, detta är en enda tillfället då man kan använda sig av 5-årings-argumentet "jag tog den först!", i detta fall "jag tog honom först". Jag blev kär redan första gången jag såg Tjenare Kungen. Sedan glömdes kärleken bort ett tag. Den lades liksom på is. Den väcktes till liv igen en ångestfylld bakisdag. Låg i sängen och upptäckte Hannah med H i tevetablån. Joel Kinnaman som arg punkare. Att det skulle bli vi igen är ett faktum. Jag anser därför att alla som upptäckte honom iochmed Johan Falk eller Snabba cash bara är fake. Jag är den enda som är äkta.

Nu gör han MQ-reklam min käre Joel. Stod och stirrade i en minut på en av affischerna på stan idag. Jag vet, en minut låter ju inte särskilt mycket. Men tänk att se någon bara stå och stirra rakt upp och ner längre än tio sekunder. Ja, det ser helt idiotiskt ut. Men jag tog den risken. Allt för kärleken!





Kommentarer
Postat av: m

jag fick höra av klingen, att han är en bitch och otroligt arrogant, som fått i uppdrag av glamour att intervjua honom. skitstövel, vilket gör honom otroligt ful

2010-04-26 @ 21:03:43
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

äääsch jag tror inte på't! hon överdriver säkert!

2010-04-26 @ 21:59:23
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/
Postat av: K

de där förstår ju vem som helst att det bara är avundsjukan som talar.. Ungefär som när jag säger att bo i Gimo vore lika med en dödsförklaring (avundsjuka. . . .)

2010-04-27 @ 18:35:07
Postat av: Amanda

hahaha, jag visste väl det! lite samma här faktiskt. drömmer om att sitta på en verandaA och titta ut över bruket i gimo, kanske går jag och tar mig en korv på grillen. eller så stannar jag bara hemma och äter en påse skruvar. LIVET <3<33!!!!

2010-04-27 @ 20:53:18
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0