FML

Idag har jag fysisk ångest. Det gör så jävla ont i magen. Egentligen började det redan igår kväll då jag skulle sova. Men då var det mest svettningar och krypningar. Ångest på grund av att skolan börjar på riktigt igen efter världens slappaste kurs. Jag har knappt ansträngt mig i pluggväg på fyra-fem veckor och jag är rädd att jag inte ens ska veta hur man pluggar längre. Imorgon börjar det och nästa onsdag är det tenta. Herregud. Och så ska jag på introdag på nya jobbet femte maj, det är också lite ångest. Och det faktum att jag inte har en endaste liten resa inplanerad i sommar, det ger mig också ångest.

Denna dag kommer inte skänka mig någon sinnesro, det bara är så.
Men det säger inte att man inte kan försöka styra upp sitt liv. Nu ska jag skriva ner mitt schema i kalendern, sen dra ut och springa och sist men inte minst försöka plugga.


Kul.



Kommentarer
Postat av: Zakkis

Berlin över midsommar.. Join the berlin movement!

2010-04-19 @ 17:00:16
URL: http://zakkis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0