Domingo

Jag har haft en alldeles förträfflig dag. Jag har druckit cola i solen med carro och malin, promenerat till carro, handlat på ica lutis som jag älskar men aldrig får göra eftersom det ligger så långt bort från mig, lagat mat hos carro (fast jag hjälpte kanske inte till så mycket), ätit mat hos carro, wikipedat för att lära mer om länder och gamla krig, tittat på Leo av Josef Fares och den var faktiskt inte särskilt bra, druckit vitt vin som smakade exakt som rödvin, pratat mycket, promenerat in till stan med malin och lämnat tillbaka filmen som vi hyrde.

Nu har jag läst bloggar och vill nästan se Fantastic Mr. Fox en gång till för att den var så himla bra. Men det får bli en annan gång. Ska försöka underhålla mig med något random play-program. Kanske Solsidan.

Bra dag, som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0