Barnet i mig

Tredje inlägget inom loppet av några timmar, jag vet, det är sjukt. Men det går att förklara. Jag gick upp tidigt imorse och storstädade, vek tvätt och drog ut och sprang. Sen stretchade jag ut varenda kroppsdel och duschade osv osv osv. Nu är jag fullkomligt apatisk. Har inte orkat gå utanför dörren ens. Knappt orkat resa på mig. Har iochförsig jävligt ont i magen, så är inte jättetaggad på att göra någonting. Dagen försvann och här sitter jag med en nystädad lägenhet. Ska äta räkor och dricka vin med mina föräldrar ikväll. Jävligt borgerligt ändå. Jag vet inte ens hur man skalar räkor, så o-borgerlig är jag.


Ni får en till bara för att jag är så schyst.



Jag ser ut som ett lite smårunt barn idag. Känns bra. Kan trösta mig med att jag faktiskt bara tog den där bilden för att testa ljuset.


Nu ska jag se på How to make it in America och tycka synd om mig själv. Bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0