Aldrig helt perfekt

Borde egentligen ligga i sängen nu. Förstår inte alls varför jag är uppe. Idag är en sådan dag då jag var på så pass bra humör att jag tänkte "snart måste det hända något dåligt, för att kompensera". Och så klart hände det något dåligt. Men vi börjar med det bra. Tentan imorse gick väldigt bra, sen gick min kavaj sönder (iochförsig inte bra) men jag hittade en ny som är minst lika snygg. Hittade en klänning på rea på Weekday också. Och en klänning till Valborg. När jag kom hem efter en heldag på stan drog jag direkt ut och sprang. Sprang dubbelt så långt som vanligt och det gick fruktansvärt bra. Efter det drog jag till V-dala och drack EN öl. Det har aldrig hänt förut. Men det var en upplevelse. När jag kom hem hände det dåliga. Upptäckte att jag fått ett mail från en kursansvarig som påstår att jag inte har lämnat in mitt bedömningsformulär från praktiken. Om jag inte lämnar in detta blir jag inte godkänd. Grejen är ju bara den att jag lämnade in det. Två dagar efter avslutad praktik dessutom. Nu är jag skitarg och irriterad och uppstressad (i riktigt amanda-anda) och vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Ska ringa henne imorgon och vara arg (fast vuxen).

Det var det. Jag reserverar mig för eventuella grammatik- och stavfel.
Nu ska jag hoppa ner i min säng och försök att inte tänka på det där jävla formuläret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0