030310

Gillar den här dagen. Är totalt ambivalent och vet inte alls vad jag vill göra, vilket resulterar i en väldigt spännande dag. Allt kan ju hända. Antingen lägger jag mig i sängen och kollar på Fantastic mr. Fox eller så gör jag mig fin och tar en fika med någon trevlig. Ett som är säkert är att jag inte kommer plugga. Har egentligen en överhängande ångestkänsla för att jag inte pluggar någonting, men det får lösa sig tänker jag. Imorgon ska jag läsa lite i min bok. Förhoppningsvis.


Astråkigt just nu. Har inga djupa tankar att dela med mig av. Hade en jävligt rolig fylla i fredags. Kom hem klockan sju igår morse och trodde att jag skulle spy över påskbordet senare på eftermiddagen. Min största framgång är att jag har kommit på att jag ska sluta spendera 90% av kvällen på dansgolvet. Det blir mycket roligare då.
Nä, nu ska jag sms-spamma mina vänner och kolla på Fantastic mr. Fox. Gött ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0