Hipster

Försöker få klädinspiration och kör alla sånnadär jävla modebloggar och sånt som jag egentligen tröttnat på. Hamnar på glamour.se. Ser "budgettips" för hela hösten. Jag tänker: soft, jag måste tänka budget nu när jag är fattig student. Har iochförsig tänkt budget sen den dagen då mamma och pappa slutade betala levi's-jeans och fred perry-tröjor. Hur som helst. Budgettipsen då? Jorå, det dom ansåg vara budget var högst 1000 kronor per plagg. Ja, men soft då. Så om jag ska köpa ETT av de där plaggen så har jag redan bränt en femtedel av studiemedlet. Värt alltså. Budget är ju inte mer än 500 per plagg. Förutom jackor och skor och sånt då, förstås. Men 1000 kronor för en klänning? FETT MED BUDGET. NOT.

Kände lite att jag behövde lätt upp pretto-stämningen här efter förra inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0