Realizing

Idag gick jag upp en timme för tidigt. Mest för att jag skulle ringa husläkaren och vet att telefonkön där brukar ta hundra år. Nu tog den typ tio minuter och här sitter jag och är klar en timme för tidigt. Lite bittert.
Idag ska jag till sjukhuset och göra någon tuberkulosgrej. Man ska få någon kvaddel eller vad det heter, får man inte det, så får man vaccin på torsdag. Och så ska jag till doktorn imorgon för att undersöka mina läskiga eksem. Jag är så jävla rädd att jag har fått någon obotlig sjukdom. Skulle vara typiskt mig. Och just det. Jag ska vaccinera mig mot hepatiter imorgonkväll också. Känns som att denna vecka endast består av sjukhus och sprutor. Mysigt.

Nu ska jag sysselsätta mig med att lyssna på Kleerup och läsa om basala hygienrutiner.
Ljuva måndagmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0