Picsiloti

Tycker att interaktionen i den här bloggen är lite dålig. Men jag ger mig. Jag förstår. Ni har bättre saker för er. Bry er inte om mig, för guds skull. Jag ska bara vara här. Inte göra något väsen av mig. Sådetså.

Så jag rensar ut det senaste ur bildarkivet och bryr mig helt enkelt inte. I'm better of alone, liksom.




Jag och P körde tvåmansförfest med vin och chips. Och lite mackor.


Fick lite amputerade ben när jag var bakis.




Hittade en gammal kjol i garderoben. Festligt.




Kommentarer
Postat av: P

är det en HOV på tredje bilden?!?!

2009-09-14 @ 15:33:12
Postat av: Amanda

haha vAA=?

2009-09-14 @ 20:27:34
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/
Postat av: P

alltå jag kan verkligen inte se något annat än en hov/klöv!!! vad har du tagit kort på? jag menar nu inte alls att vara elak, men jag ser inget annat!!

2009-09-14 @ 22:42:35
Postat av: Amanda

hahah gud vad kul. måste vara för att din skärm är mörk? sitter på knä, så mina knän ser helt störda ut. haha.

2009-09-15 @ 11:49:56
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0