Philosophorphos

Jag är så trött på att festa och vara bakfull och festa och vara bakfull. Fast ändå så älskar jag det. Men jag skulle behöva varva det med något lugnt också. Skolan är inte lugn så det räknas inte. Inte att springa på Friskis och Svettis heller. Jag menar något lugnt-lugnt som inte kräver särskilt mycket hjärnkapacitet men som ändå inte förslappar. Kanske borde jag börja kolla på någon film om dagen igen. Eller lära mig spela gitarr. Eller kanske inte. Jag är omusikalisk. Blockflöjt var så långt mina musikaliska talanger sträckte sig. Och rita kan jag ju inte. Jag funderar på att komma på något banbrytande som kan göra den här bloggen stor. Sen kan jag sitta i radio och svara på frågor om varför jag skriver som jag skriver och tjäna multum.
Eller så gillar jag läget, fortsätter festa och vara bakfull och väntar på att någon/t ska rädda mig.
Passivitet eller aktivitet. Hard one.


Kommentarer
Postat av: e

Hej!

Trivsamt att du var nöjd. Jag har faktiskt tänkt skriva något ända sedan första stund, men har inte varit hemma förrens nu. Så så blev det. Full? Jag trodde faktiskt att du var nykter! Du var i alla fall inte full som i full (dryg) utan mer vanligt bra (smygfull!) :).

2009-09-10 @ 21:47:27
URL: http://e018.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0