Mindfuck

Det är kul när man får sisådär lite över 20 frågor att besvara på två artiklar. 20 frågor på varje alltså. 40 frågor. Analyserande frågor. Jättejättekul. Skönt att det är grupparbete men efter en och en halv artikel var vi tvungna att ge upp. Vi har sju frågor kvar tills imorgon och jag mår dåligt bara av att tänka på det. Thug life.

För övrigt sitter jag och försöker peppa mig själv till att gå och träna. Håller på att frysa ihjäl och känner mig sjuk. Har ont i magen och är hungrig. Men, jag försöker. Lyssnar på allt peppande jag kan hitta på Spotify. Lite trist att jag efter tio minuter märkte att jag hade suttit och lyssnat på någon intervju med Black eyed peas. Det är ju lite så att man stänger av när reklamen sätter igång så jag märkte inte att den aldrig tog slut. Bra där.

Men träna, javisst. Gonna be legendary.
(Känns lite uttjatat med How I met your mother-referenser. Ungefär som att säga "Doh!" när något går dåligt. Men äsch, ni får hålla till godo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0