Mew

Det är något visst med att sitta uppe själv på kvällarna och inte göra någonting. Samma sak med att gå upp riktigt tidigt en helgmorgon, äta frukost ensam och lyssna på morgonpasset. Har länge försökt mig på det där att gå och lägga mig vid halv tio som jag gjorde första åren i gymnasiet. Men nu har jag insett att den bästa tiden är just nu. Tråkigt att jag läst igenom dagens skörd av blogginlägg bara. Och så har jag ingen serie förutom Heroes att kolla på. Och förra avsnitten då avsaknaden på Milo Ventimiglia var gigantisk gjorde att jag lite tappade lusten. Men kanske kompenserar dom det nästa avsnitt. Kanske är han med konstant då. Det är ju faktiskt bara för honom som jag har börjat följa serien. Typ.

Nu ska jag återgå till att dricka vatten (drack en öl på Uplands. Heter man Amanda blir man bakfull på allt som överstiger 25 cl och innehåller mer än 3,5% alkohol) och lyssna på Mew.

Guten nacht sieben und acht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0