Make it work

Idag har jag varit på produktiv för första gången på hur länge som helst. Har svarat på åtta långa frågor till mitt seminarium och tretton av tjugoåtta frågor till en inlämningsuppgift. Ändå känner jag mig bara mer stressad än innan. Läste precis instruktionerna till min hemtenta som ska skrivas i dagarna. Okej, kanske inte jättesvår. Men åh, har ett PM att skriva också. Och svara på de femton resterande frågorna om juridik i vården och såntdär. O r k a r inte. Just nu tänker jag bara att allt är helt jävla omöjligt. Någon form av försvarsmekanism för att jag inte ska bli besviken om jag misslyckas? Vet inte. Vet inte alls.
Men det löser sig säkert. Visst gör det? Jarå.

Vi säger såhär:
- Svara klart på frågorna imorgon
- Börja med hemtenta senast söndag
- Börja styra upp PM:et for real på måndag

Det är en asbra plan. I'LL MAKE IT WORK, TIM!



För övrigt anser jag att den här låten är bäst just nu:
http://open.spotify.com/track/7KkVnlkYzgnYEMffzNiHg3

(Kanske bara Astan som förstod den asdåliga referensen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0