Lite grinigt

Jag känner mig ledsen och lite ångestladdad och helt enkelt bara olustig. Men det är väl bakfyllan antar jag. Idag har jag sovit middag ungefär tre gånger, druckit cola, ätit naturgodis, ätit glass, pluggat ytterst lite och kollat på en av mina favoritbakisfilmer; Forgetting Sarah Marshall. En underbar bakisdag helt enkelt. Men jag mår ändå dåligt. Så var det med det.

Nu ska jag kolla på Idol och se ner på alla white trash-ungar, sen kanske kolla lite True Blood för att jag har abstinens och slutligen avsluta det med lite Heroes.
Ja, serier är det enda som kan få mig att må bättre när jag mår dåligt.

Och precis nu börjar Idol. Jag hör juryns röster. Och jag vet inte hur jag ska klara av att ens se mer än fem minuter. Jag HATAR Laila Bagge. Hon är förskräckligt ful, dryg och pratar den hemskaste av stockholmska. Gaaah.




Kommentarer
Postat av: brallan

Wie könnst man dreimal pro Tag schlafen?? warum hast du angst meine süße? Ich wünsche dich alles gut und ich vermissen ihr allen!

2009-09-09 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0