Life is life (kändes rätt på något vis)

Livet är inte alls lätt idag. Det faktum att jag både är sjuk och har mens gör att min kropp håller på att brytas ned. Jag har sjukt ont i huvudet och resten av kroppen pga av sjukdomen. Och så mensvärk. Och så är jag så jävla pmsig att jag hela tiden drabbas av ett sug efter att börja gråta över att jag är sjuk. När jag var liten lärde mamma mig att man aldrig ska gråta när man är sjuk, det blir liksom bara hundra gånger värre. Så jag har inte gjort det på några år (undantag: körtelfeber i ettan på gymnasiet) men nu vill jag bara gråta tills det går över. Känns som att det kommer gå över om jag gråter. Få snora ut allt liksom.
Men det känns långsökt. Ska gå och hetsäta Ipren nu.

HELVEDE, vad allt är jobbigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0