Jobbig dag

Det dåliga med bekväma bakisdagar är att allt kommer ikapp en. Man kan ligga och kolla på en film eller typ tv-shop och plötsligt känner man hur något börjar gnaga. Det har gnagt för mig hela dagen. Började med kurslitteratur. Måste köpa kurslitteratur snart. Sen kom viktuppgången. Måste börja träna och sluta supa (kanske för mycket att be om). Och så lite allmän ångest från gårdagen på det. De som säger att the chase is better than the catch måste vara dumma i huvudet. Hur vet man om det ens kommer bli någon catch? Ska man chasa helt i onödan då bara? Jag pallar inte.

Jag ska aldrig mer go for the chase iallafall.



Sådär vill jag må just nu. Övertaggad på KPTN i Berlin med öl för drygt en 1 euro eller så.

Kommentarer
Postat av: asse (känner igen sig)

haha, fan vad det gnagde på mig igår med. hade 400 sidor att läsa. somnade efter 2.

idag är det nya tag, ses vi ikväll? :)

pok

2009-09-06 @ 10:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0