Hold

Har haft världens kanske jobbigaste dag. Sov fyra timmar inatt och i skolan har tonvis med information samsats om att göra intrång i mitt huvud. Huvudvärken jag har just nu är nästintill olidlig. Och det är så jävla många grejer som jag borde göra just idag. Men vi skiter i det. Snart ska jag på lite klassmiddag med pizzabakning och sen blir det Snerikes. Är kanske inte så nödvändigt, men det faktum att jag inte har kollat på kontoutdragen på några veckor gör att jag inte ser några problem i det. Och så är jag ju ledig imorgon. Att vara en ledig på en onsdag och inte gå ut på tisdagen är ju lite av en hädelse såhär i studentkretsar.
Så nu drar jag.


(Kul att typsnittet har fixats nu. Känner mig lite stolt ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0