Hilfe

Har inte läst en enda blogg idag. Har varit inne på fejan sammlagt en timme eller så. Jag har nämligen pluggat. Skrivit hemtenta, närmare bestämt. Och jag har avklarat 3/4 av den. Jag har en fråga kvar. Som jag skulle ha besvarat om jag visste vad de var ute efter. Men det var en konstig fråga, så jag får vänta med den. Men jag är oehört stolt nu trots att den här veckan kommer bli förjävlig. Går bara i skolan måndag, tisdag och onsdag men det finns ingen mercy. Imorgon är det artikelgranskningsdiskussion efter det har jag träff med min basgrupp sen måste jag åka till mormor som fyller år. På tisdag är det diskussion igen plus färdighetsträning i flera timmar. Ska försöka jobba efter det också. På onsdag ska det tränas på att ta venprov 08.30 efter det har jag tänkt skriva klart hemtentan. Oj, glömde bort att jag ska börja skriva på PM:et någonstans däremellan och försöka lära mig det jag ska kunna till färdighetsträningen. Och just det. En till inlämningsuppgift om regler och förordningar inom vården.
Det här stavas magsår.
GAH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0