Filmz

Alltså, jag har så jävla fruktansvärt ont i ryggen. Måste sluta sitta vid datorn vid mitt dåliga skrivbord på min dåliga stol. Borde typ sluta sitta vid datorn överhuvudtaget. Fast om jag inte skulle sitta vid datorn så skulle jag kanske inte ha kommit fram till att jag har tre stycken filmer att se på bio i höst. (Fast jag känner mig själv alltför väl, kommer se en på bio, max, resten kommer laddas hem. Men ändå. Fin tanke)



Men varför stavas bastards med e? Är det den korrekta stavningen egentligen? Eller är det beteckning för något annat? Kan någon kunnig person tala om för mig?



Alice in Wonderland. Av Tim Burton. Med Johnny Depp. Kan inte bli bättre än så.



Och så Coco. Med Audrey. Övrig info överflödig.

Den här hösten kan nog bli hur bra som helst. Typ så.

Kommentarer
Postat av: m

jag ska se coco på premiärdagen. den kan inte vara annat än bra!

2009-09-10 @ 22:49:21
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

åhåhåh, vill ocksååå!

2009-09-11 @ 17:16:48
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/
Postat av: sandra

hela inglourious basterds-titeln är ju felstavad, om du tittar noga så ser du det, och om du ser filmen så fattar du varför

2009-09-13 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0