Fang banger

Mitt rum är sjukt äckligt. Skräp och disk överallt. Och damm. Hade bestämt mig för att städa idag. Men nej. Mamma och pappa ska flyttstäda hos Max så all städutrustning försvinner härifrån. Bra tajming, jävligt bra. Så vad ska jag nu fördriva tiden med? Borde träna men är så jävla trött. Hade tänkt att jag skulle följa med Astan på Yoga idag men vet inte om jag vågar. Jag har ju ingen balans, ingen styrka. Ingenting. Så kanske smiter jag in på gymmet istället.
Men först och främst så har jag tänkt lägga mig och kolla på lite Heroes. Och kanske lite Vampire diaries. Det är det senaste tillskottet i genren "söt tjej blir kär i farlig vampyr". Men jag gillare. Synd bara att vampyrerna inte är särskilt snygga i denna serie. De kan inte mäta sig med R.Patz, Alexander Skarsgård eller Bill Compton på långa vägar. Such a shame.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0