Crave

Just nu är jag inne på min fjärde helt rökfria dag. Har funkat finfint hittills. Men nu cravar jag marabou så det står härliga till. Målar upp bilder av att jag helt plötsligt ska hitta en i mitt rum. Men samtidigt har nollningen gjort mig sliten och sjuk och därför har jag inte tränat. Icke-träning plus marabou är lika med dålig kombination.
Fast egentligen. Skulle ha gått ut ikväll men blev ändrade planer. Och hade jag gått ut hade det blivit minst två öl. Så vi kanske kan tumma lite på reglerna för ikväll? Men. Jag orkar inte gå någonstans och handla. Det är i sånahär lägen man önskar att man hade en nykär pojkvän som snällt kunde komma hem med en tvåhundra gram sådär. Pojkvän efterlyses, med andra ord.

Kontaktannons i bloggen. Det är det nya.
Kom ihåg att det var här ni såg det först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0