Zero

Igår hade jag världens bästa hemmakväll. Mamma och pappa var på Fibes, oh Fibes! (jävligt avis, men ändå) på Katalin så jag hade lägenheten för mig själv. Kollade på Idol och Smala Sussie. Internet funkade inte så filmen jag höll på att ladda ner kom till 75% sen var det stopp. Gissa vilken film jag försökt ladda ner? Lust och fägring stor med Johan Widerberg. Min barndoms favoritfilm, med en touch av överdrift. Var hur jävla kär som helst i Johan iallafall. Är fortfarande, så klart. Men ja, så det fick bli Smala Sussie. Sen reprisen av Playa del sol. Fa-an vad jag hatar att inte kunna ladda ner grejer. Men det var gött ändå. Drack Cola zero, då är allt bra.

Nej, nu ska jag sy två klänningar. Den ena ska jag bara fixa hällorna på så banden slutar glida av. Den andra råkade jag ha sönder på fyllan. Skulle ta av mig den genom att dra den neråt, alltså inte över huvudet. När jag trodde att den var helt av råkade jag på något sätt fastna i bandet med foten och drog av hela axelbandet. Haha. Sa till mamma att jag fastnade i en krok på Stocken. Vissa saker ska man helt enkelt inte prata om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0