T

Det är alltid startsträckan som är den jobbigaste. Att komma igång med pluggandet, det vill säga.
Jag gick upp för en och en halv timme sedan men har ändå inte kommit någon vart. Istället har jag druckit otaliga koppar kaffe och läst bloggar. Jag skulle behöva ett lov nu. Har inte tagit en fika på hur länge som helst. Har inte tränat på hur länge som helst. Har inte shoppat på hur länge som helst. Men efter tentan nästa torsdag ska jag börja med att köra en all nighter på en viss nation (jag är förlorad till the dark side) och sedan ägna hela den helgen åt att handla kläder och fika.

Men det är långt dit. Nu ska jag skriva om kateterisering och lyssna på Bobban.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0