Sunday bloody sunday

Hatar de här jävla söndagarna. Det är något med dem som gör att all livsgläde dras ur en. Dementordagen.
Jag gick upp tidigt och åt gröt. Hade tänkt att mormor och morfar skulle komma hit idag och att jag sen skulle gå och fika med Arre. Mormor och morfar kunde inte komma men erbjöd mig att åka till dom. Känner att jag vill lägga mig under täcket och sova bort hela dagen. Orkar inte duscha, sminka mig och klä på mig. Orkar inte ens svara på den enda lilla folkhälsofrågan som jag har kvar att besvara. Varför är det alltid alltid alltid såhär? Och jag inser nu att jag inte har tid att träffa varken mormor eller kompisar på hela veckan så det är idag det gäller. Men är det okej att banga eller? Jag känner mig sänkt.

Men det är ju sol iallafall. Dags att dra ner persiennerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0