Skör

Har avverkat min första fredagkväll hemma på väldigt väldigt länge. Hade det inte varit för att jag är bakfull så hade jag nog aldrig stannat hemma. Inget ont som inte för något gott med sig, alltså. Men misströsta inte, imorgon blir det Velvet. Har en fruktansvärd överskottsenergi just nu. Vill springa. Kan bero på allt godis och chips jag ätit ikväll. M å s t e springa imorgon. Och eventuellt byta de skor jag köpte idag. Varför har jag en helt obotlig beslutsångest när det gäller klädköp numer? Blir så less. Och så är jag kärlekskrank. Vill bara få vara lite skör och faktiskt känna någonting. Var finns alla mina soulmates? Har kommit fram till att Calle i Idol är en av dem. Men finns säkerligen ganska många andra tjejer runtom i landet som också har kommit fram till. Trist.


Nu ska jag lyssna på About you know med Timo Räisänen. Inte för att jag gillar Timo utan mest för
att den låten är så konstigt fin.

 

Hur asymmetrisk är inte min läpp? Lustigt. Hatar folk som skriver assymmetrisk.

Kommentarer
Postat av: m

Min kompis bor i idolcalles lya! (de går i samma klass) hur coolt är inte det?

bättre en asymmetrisk läpp än asymmetriska ögon. ögonmakeup går aldrig att få till med mina ögon! jag har gett upp med att försöka fixa roliga sminkningar!

2009-10-10 @ 12:21:31
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

ååh du måste presentera mig för henne så jag kan få träffa honom! (haha, troo) ja, jag vet. jag tycker smink överhuvudtaget är det svåraste som finns!! är verkligen värdelös

2009-10-10 @ 16:25:05
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0