Skjut mig

Har varit hos min klassis Anna och pluggat hela dagen. Och käkat lite kycklingwok från Lilla Asien, dessutom. Vid fyra drog jag till tandläkaren och sedan gick jag och hämtade ut mitt paket. Nä, mitt paket innehöll inga snygga kläder eller intressanta böcker. Mitt paket innehöll Microsoft office-paketet. Och nä, jag har inte blivit hederlig och anti-ladda ner. Jag orkar helt enkelt inte tjafsa med Microsoft längre. Helt enkelt.
Nu MÅSTE jag verkligen plugga in alla svar till mitt seminarium i folkhälsa som jag har imorgon. Och då menar jag inte måste som i att jag borde, utan, det är faktiskt rent alarmerande. Imorgon klockan nio blir vi tilldelade en av frågorna som vi ska besvara och diskutera. Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte svarat på frågorna särskilt seriöst. Och lite hittat på mina egna svar också. Så nu hoppas jag innerligt att jag får någon lätt fråga. Snälla, håll tummarna för mig!

Förresten. Tror att jag ska köpa en röd basker. Typ vinröd. Bara så ni vet. Jag har börjat frysa om öronen så hemskt, förstår ni.



Här är jag i skrivande stund. Har hört att det där med bilder gör att inlägget ser intressant och inbjudande ut. Tänkte att det kanske kunde behövas. (Jag är inte så dyster som jag ser ut. Ville bara fånga lite medlidande).




Kommentarer
Postat av: m

röda baskrar är fint! men inte så värmande

2009-10-21 @ 18:42:58
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0