Samstag

Lyssnar på Bob Dylan och känner mig överharmonisk. Har målat naglarna och druckit både te och kaffe till frukost. Hade tänkt dra ut och springa, men så klart så är jag förkyld. Lite skönt är det ändå, att slippa springa.

Det var något jag funderade på som jag hade tänkt skriva. Hade tänkt vara lite intressant för en gångs skull. Men jag tappade det nog på vägen. Brukar vara så.

Ska väl kanske försöka ta tag i mig själv nu. En dusch på det här ba. Sen blir det stan och bolaget. Jag måste hitta  ett par vinterskor. PRONTO. Det fulaste som finns är ju vinterjacka och typ tygskor. Förskräckligt. Man kommer väl inte från förorten heller. (kul)



Har för övrigt asont i munnen. Allt liksom svider. Vad som har hänt det vet jag inte. Tänker inte göra några vidare efterforskningar heller. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0