S

Låg i sängen i en timme i morse i kramper och vad jag skulle kalla spasmiska rörelser. Grät gjorde jag också. Ni undrar kanske varför? Mensvärk kallas det. Världens värsta jävla mensvärk. Detta är det enda tillfället då jag faktiskt önskar att jag var man.

För övrigt fick jag ett Friend request igår och blev överlycklig. Jag älskar när någon vill bli kompis med mig. Men så var det någon jag inte kände. Vi har iochförsig two friends in common, men jag tror att han kanske har addat fel eller så. Besvikelsen i detta går knappt att beskriva. Vilket hån va.


Kommentarer
Postat av: m

Han/hon tyckte nog att du var cool och ville bli vän med dig!

2009-10-21 @ 12:03:05
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

haha, man kan alltid hoppas!

2009-10-21 @ 18:03:26
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/
Postat av: hanna t g

en sak har jag fått lära mig:om man inte tar värktabletter med en gång kan livmodern gå in i kramp, och det kan ta riktigt lång tid innan det släpper.

eox äe jävligt bra mot mensvärk.lite tips bara så..

2009-10-26 @ 01:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0