plusminusnoll

Jag klarade det praktiska provet! Med bravur dessutom. Inte ett enda fel, trots att jag fick den, enligt mig, svåraste; intramuskulär injektion. Men det gick galant. Dagen har jag spenderat hemma hos Anna. Skulle vara en pluggdag men blev kanske inte så mycket av den varan. Gjorde iallafall två gamla tentor. Nu ska jag dra till Uplands och käka lite burger. Jag dissar plugget för ikväll. Imorgon ska jag köra sista ansträngningen.

För övrigt håller jag helt klart på att bli sjuk. Har svinigt (!) ont i öronen och känner mig helt konstig. Varför blir jag sjuk nu? Jo, det ska jag säga er. Är ju tenta plus tentafest på torsdag och så Arres 20-årsdag på lördag. Då blir Amanda sjuk, det är bara så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0