Örn

Vaknade klockan tolv av att min hals hade korkats igen. Typ. Vad gjorde jag igår egentligen? Måste bero på det faktum att jag cyklade hem halv fem i morse i världens värsta skitväder. Ryser bara jag tänker på det, så kallt var det. Nu är jag självklart bakfull och jävlig. Käkade toasts till frulle och kunde knappt läsa vad som stod i tidningen. Då vet man att det är illa. HATAR att vara bakfull. Ska aldrig mer supa (läs: inte förrän på lördag iallafall). Ikväll ska jag kolla på Idol med mina lovers, förhoppningsvis. Annars får jag kolla med mamma, men det är ju inte riktigt samma grej.

Måste gå och prova jackan som jag köpte igår. Har inte bestämt mig. Ville verkligen inte ha en H&M-jacka i år igen, men å andra sidan är jag inte så jävla rik som jag vill tro att jag är. Thug life.

Kommentarer
Postat av: m

vi ses i dimman på lördag! (vet att jag har avgett ett löfte om att jag ska vara ute varje varje kväll och utnyttja min ålder!)

2009-10-09 @ 22:08:15
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0