No BFFs

Har lyckats färdigställa det jag skulle färdigställa. Alltså sammanfatta en artikel på ganska många sidor till en A4. Med 1,5 radavstånd till och med. Det var inte lätt. Men nu är det klart. Var väl iochförsig klara för ett par timmar sedan egentligen. De senaste två timmarna har jag nämligen ägnat till att försöka läsa två långdragna artiklar på engelska om bemötande av cancerpatienter. Hade kunnat vara väldigt intressant om det inte vore för att jag är dödstrött och den ena var på 10 sidor och den andra på 27. Inte riktigt läge för det just nu, känns det som.
Hade tänkt att ta tag i massa andra grejer idag också men jag ger upp.
Ska byta om till min favorittröja nu och lägga mig i sängen och kolla på valfri dålig serie. Eller ladda hem senaste How I met your mother.


Förresten. HUR tråkigt är det inte att Seinfeld inte går på femman längre? Väldigt tråkigt. Men HUR tråkigt är det inte att Vänner går istället? Alltså HERREgud. Jag kan inte kolla på Vänner i vanliga fall. De bara fjollar runt med sina tråkiga skämt, men man kan i viss mån ta det för vad det är. Men klockan elva på kvällen när man vill ha ett program som Seinfeld, mysroligt, är det nästintill fysiskt omöjligt att kolla på Vänner. Får liksom ont i huvudet av Jennifer Anistons röst. Trodde inte att hade såhär mycket aggressioner inför Vänner, men jag antar att vi har fått det svart på vitt nu. Har alltid försökt gilla det, försökt vara en i mängden liksom. Men herregud, jag kollar nästan hellre på Ellen. SÅ illa är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0