MISSION ACCOMPLISHED

Och gissa vad? Tentan är avklarad! Kanske inte så svårt att räkna ut. Den tog mig lite över en timme att skriva och den var ungefär precis så som jag hade tänkt att den skulle vara, kanske lite klurigare. Ändå ganska kul att vissa frågor var exakt likadana som frågorna på exempeltentorna vi fick för att plugga på. Men jag klagar inte. Tack för det. Nu hoppas vi bara på att det blir ett stort lysande G.

Nu blir det inget mindre än; TENTAFEST!! Det bästa med att plugga, helt klart. Jag laddade precis upp med rosé (är det okej att dricka rosé annat än på sommaren? jag vill varken ha rött eller vitt ju) och öl. Är sjukligt taggad fastän jag är svintrött och finnig. Enda problemet som kvarstår är vad jag ska ha på mig. Antingen blir det volangklänning á la H&M eller min vackraste finaste sammetsklänning á la Paris, Kate & I (ni kanske tänker: men tönt? hon har aldrig nämnt märken på kläder förut, förrän nu när hon köpt en lite dyrare. Nä, sant. Men jag är så stolt över den! Och stolt över att ha råd med den. Hej studielån!). Känns lite som att jag borde spara min stora kärlek till Astrids b-day på lördag. Får bli volangis, med andra ord. Eller kanske inte? Äh, jag vet inte. Arre, du får bestämma!


Gillar att jag tycker att 600 kronor för en klänning är mycket. Pappa har alltid sagt att jag har en känsla för att hålla i pengar. Bra det.

Nu ska jag se om jag hittar något att äta till lunch. Om jag ska komma i volangklänningen ikväll gör jag bäst i att hitta typ soppa. Eller fil. PEACE!

Kommentarer
Postat av: m

jag känner mig dum som fortfarande dricker rosé. men det är ju gott! helt lagom om man tröttnat på de andra två vinerna! och det är ju fint! så, varför inte?

2009-10-29 @ 15:39:33
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0