Liebe

Och så är det måndag igen. Den värsta dagen på hela veckan.
Jag ska plugga hela dagen idag och det ger så klart upphov till en ångestklump. Kan inte komma igång och får ångest av det. Har praktiskt prov imorgon i kateterisering, venprov eller injektion (man får dra en lott när man kommer dit) och är så jävla jävla nervös. Helt klart ångestframkallande. Och så hatar jag att försöka vara produktiv och duktig medan jag sitter i världens största mjukisbyxor och världens största hoodie med fett hår och kaffeandedräkt. Vill duscha, men orkar inte. Och så kan jag inte riktigt koncentrera mig när mitt golv nästan täcks av damm. Och så tänker jag på att jag borde betala en räkning. Och spara pengar. och ÅH. Ni förstår. Vill ha frisk luft också.
Ska försöka styra upp mig själv nu. Fast mest av allt vill jag dra täcket över huvudet. Men det hade ni kanske redan listat ut.


(En positiv grej: I veckan ska jag och Carro boka resa. Berlin över nyår. ÅH!)


Kommentarer
Postat av: m

den senaste tiden har jag lyckats ha det över-mänskliga på min sida och allt jag har gått och funderat på har uppenbarat sig. och när jag har dragit lotter så har jag alltid fått det jag velat ha.

jag hoppas att det kan sprida sig vidare... utan att det försvinner från mig... för det är soft!!

2009-10-26 @ 10:15:06
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: A

jeez!! orättvist. men kanske sprider det sig. man kan alltid hoppas, iallafall. jag skulle behöva lite övermänsklighet nu.

2009-10-26 @ 10:25:30
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0