Hvad fanden

Ord kan inte beskriva hur skoltrött jag är just nu. Sedan jag kom hem vid halv fem har jag gjort en webdugga, skrivit tre sidor om Florence Nightingales omvårdnadsteori och försökt besvara frågor om folkhälsa. När jag började med det sistnämnda och insåg att jag inte orkade besvara mer än två frågor gav jag upp. Nu är jag så trött och arg och less och trött. Ska skriva klart ett PM den här veckan plus besvara de där jävla folkhälsofrågorna. Och lägg på ett rollspel i bemötande på det. Och träna injektioner, kateterisering och venprovtagning på kvällstid. Och så lite tentaplugg. Vill bara ha ett litet break nu. Det lustiga är att jag inte kan säga "åh längtar tills när den här kursen är överstökad och tentan är gjord" för guess what? då har vi en ny tenta veckan därpå.

Förlåt, men jag orkar faktiskt inte mer. Ska gå och tröstäta russin nu och kolla på Gossip girl. Tacka gud för det.

Kommentarer
Postat av: m

på ett sätt ser jag fram emot att börja plugga, men när jag tycker att mina PM om napoleon är jobbiga så ångrar jag mig fort.

2009-10-13 @ 21:19:26
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

haha, det är hemskt innan man börjar, men jag tror på att övning ger färdighet. till slut kommer man tycka att ett pm är det bästa som finns (typ när jag ska ägna en halv termin åt att skriva examensarbete..)

2009-10-14 @ 16:37:00
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0