Herre-gud

Något förskräckligt har hänt. Har alltid alltid alltid hatat The Hills och The City. Ungefär alla i min lilla umgängeskrets har älskat dessa serier. Det har diskuterats om och om igen. Whitney dit och den där killen dit. Och jag har spytt galla över det. Sagt att jag aldrig skulle kunna underhållas av något såntdär. Känner iochförsig likadant nu, men det förskräckliga är att jag ägnade exakt hela gårdagen till att kolla på The City på mtv. Från klockan ett till klockan sex. Helt jävla sjukt. Och det första jag gjorde när jag kom hem var att kolla på tv.nu om det går något avsnitt idag också. Herregud. Jag skäms nästan. Men så klart har jag kommit på en sak som kan rättfärdiga detta. Den serien är ju helt icke-iqbaserad. Man behöver inte använda ens ett uns hjärnkapacitet. Det är så befriande. Så varje gång jag måste ta ett break från typ plugg och andra jobbiga grejer ska jag kolla på det. Det är som att hjärnan får vila i en halvtimme. Jävligt skönt ändå.

Har upptäckt att jag har skjutit upp att kolla på nästa Heroes-avsnitt för att jag tycker att det är komplicerat. Är det ett varningstecken när man inte orkar tänka längre?

Kommentarer
Postat av: m

http://www.mtv.com/shows/the_hills/season_5/video.jhtml?filter=fulleps

http://www.mtv.com/shows/the-city/video.jhtml?filter=fulleps

vill bara underlätta för dig, så du slipper anpassa dig till TV-tiderna! jag är fast!

2009-10-12 @ 16:11:51
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0