Dehydrated

Igår gjorde jag misstaget att inte ta min bakfylla på allvar. Klunkade alltså inget vatten. Detta har resulterat i att jag fortfarande är uttorkad. Det är hemskt. Är ju pigg. Och pepp. Och glad. Men uttorkad. Min mun känns liksom sandpapprad. Och så har jag svullna ögon. Nu klunkar jag vatten konstant. Tänker att det kanske kan ge med sig till kvällen. Om inte så finns det ju inget som lite alkohol inte kan lösa.

La ju över bilder från mobilen häromdagen. Så såhär ser det ut när man tränar på Ktc. Tänkte att ni på något sätt någon gång kanske har användning av den informationen. Man vet ju aldrig.






Kommentarer
Postat av: m

tar man bara prov i plastarmar?

2009-11-02 @ 18:52:01
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

Nä, vi fick göra på varandra också :) Men man vill ju öva rätt många gånger och det är ju inte säkert att man alltid hittar någon som vill ställa upp på typ 100 stick, så då blir det plastis!

2009-11-04 @ 18:11:13
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0