Dålig som vanligt

Har varit fruktansvärt dålig på att plugga idag. Fick någon form av mental breakdown och kunde bara sitta och stirra aptiskt i väggen i ungefär en timme. Sen såg jag att det var repris av Christine så jag unnade mig det. Sen kom jag på att jag faktiskt aldrig såg det där sista avsnittet av Heroes, så jag drog igång det när jag ändå var igång. Sen läste jag lite till slut, men utan större entusiasm. Och efter ett tag hittade jag ett korsord som jag började lösa och sen middag på det. Nu genomlider jag världens värsta paltkoma. För vet ni hur man får en sådan? Jo, man äter sig övermätt på endast äckliga grejer. Typ som knäckemackor, falukorvsgratäng och päron. Jag spyr lite i min mun när jag skriver det. Sjukt äckligt. Men vad gör man om man heter Amanda och gillar att äta sig mätt?

Men nu ska jag ta tag i mig själv. Jag vill faktiskt klara den där tentan imorgon. Inget annat är acceptabelt.
Men först lite Perez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0