Angst (jaja, jag vet. förlåt)

Kunde inte somna igår för att jag låg och tänkte på allt plugg som jag inte har börjat med och borde börja med. Kunde inte gå upp imorse för allt plugg som jag inte har börjat med och börjde börja med. Har inte börjat än trots att jag gick upp klockan nio. Jag har så pass mycket pluggångest att det gör ont i magen. Utan överdrift. Kan verkligen inte komma igång. Vet inte ens vad jag ska plugga på och tänker bara på att det kommer vara skönt när tentan är gjord. Så jävla långt kvar tills dess.

Det enda som lättar upp mitt humör denna jävla skitdag är att någon med nicket "Ras-mackan" har besökt mig på Bilddagboken. Känns så jävla rätt i tiden det där med raser. Det där med Bilddagboken också förresten.


Återkommer när jag lever igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0