Amanda den älskvärda

Det är INGENTING sevärt på tv. Detta betyder att jag inte har någon ursäkt för att inte plugga. Hatar det. Kanske skulle kunna kolla på sista avsnittet av Heroes. Allt för att slippa plugga.
Har som sagt mitt praktiska prov imorgon, hur nervöst som helst. Men jag kan det jag kan nu. Får bara ångest av att sitta och rabbla alla steg i en injektion. Och grejerna till tentan är jag så trött på nu och har fortfarande två dagar kvar på mig att plugga. Så egentligen behöver jag inte plugga mer ikväll. Men ni vet hur det är. Att prioritera att göra ingenting alls framför att ta vara på tiden och plugga - det ger lite samvetskval. Helt klart.

Men äsch, Heroes får det bli. Och kanske lite smygplugg för att lätta på samvetet.

Förresten har jag namnsdag idag. Det betyder att jag fick lösa UNT-korsordet med mitt eget namn i idag. Hur underbart?



Och så funderar jag på om jag ska klippa page igen eller låta det växa? TELL ME RÅ!


Kommentarer
Postat av: m

Ojj GRATTIS! alla frisyrer är fina. page är jättefint!

2009-10-26 @ 21:03:21
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: m

Ojj GRATTIS! alla frisyrer är fina. page är jättefint!

2009-10-26 @ 21:03:44
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

tack! jaa, page är soft. men samtidigt har jag saknat långt hår så länge så vill ha det mer. men folk sa att jag passade sjukt mycket bättre i page när jag klippte det. så jag vet inte. svåårt

2009-10-26 @ 21:56:39
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/
Postat av: asse

lycka till med proven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (skickar all min tur som jag är född med, dvs inte så mycket, men man gör det man kan liksom)

2009-10-27 @ 08:33:47
Postat av: m

en frisyr ser ju mer omvådad och stylad ut! jag röstar för page vid nästa kapning!

2009-10-27 @ 15:11:19
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0