ÅH

Min pappa är ledig den här veckan och min mamma börjar sent idag. Jag kan inte hantera det. Jag vill äta frukost själv. Ha UNT för mig själv. Kunna lyssna på Morgonpasset utan att folk överröstar det. Och så klart är Filip Hammar gäst idag. Brukar alltid höja upp radion i köket så att jag hör den även när jag sminkar mig sen. Men idag kan jag inte göra det, pappa får "ont i öronen". Har gjort febrila försök att lyssna på det på internet men det vill inte fungera. SÅ fruktansvärt irriterande. Och så håller jag på att bli sjuk också. Det gör inte saken bättre att jag faktiskt är ledig idag men ändå måste åka till skolan och göra massa arbeten. Och så ska jag iväg ikväll igen och träna injektioner och sånt.

Förlåt för att det här har blivit en neggo-blogg (som att det inte var det innan också, iochförsig) men jag är halvt död den här veckan. Kanske kommer allt vara mycket bättre imorgon efter klockan tre. Skolveckan accomplished, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0