active aggression

Känner mig dålig idag. Hade ställt in mig på att verkligen köra stenhårt, koncentrerat och oavbrutet pluggande. Bara för att det är det enda man kan göra för att slippa känna dåligt samvete om det är någon fråga man missar på tentan. Lång mening, ja. Men nu har det kört ihop sig lite kan man säga. Började bra runt nio-tiden någon gång. Var väldigt fokuserad. Läste tillochmed upp saker högt för mig själv för att dom skulle fastna ordentligt. Sen tog jag ett litet litet snedsteg. Skulle bara noppa ögonbrynen och betala en räkning. Det tog max 20 minuter (ja, jag kanske lallade runt lite också rå) och nu går det inte längre. Sneglar på böckerna och sneglar på datorn och det slutar alltid med att jag hamnar här. Funderar på om jag kanske ska stänga av den. Men då kommer jag förmodligen bara sitta och snegla ut genom fönstret istället.

Och jävla skitdag förresten. Jag var så lycklig imorse när det var sol. Tänkte att det var meningen att jag skulle råplugga och sedan gå ner på stan. Men NEJ strunta i mig och mina planer bara. Gör det. Jävla skitväder, jag hatar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0