1

Borde kompensera det dåliga uppdaterandet med ett jävla långt inlägg. Men jag har några problem.
Det trådlösa nätverkat fungerar inte så måste ha nätverkssladd. Den har jag dessvärre trampat sönder så den sitter inte lika hårt som den ska i uttaget. Och jag ligger i sängen vilket göra att den glider ut om jag inte håller i den. Således skriver jag det här med en hand. Och så måste jag plugga nu eftersom jag helt ärligt struntade i att plugga igår. Dumt av mig.

Men lite glad är jag ändå. Hade nämligen ångest för att jag hade sovit så länge som till halv tio. När jag satt vid frukostbordet och åmade mig påminde mamma mig om att den faktiskt bara var halv nio. Så nu vann jag en timme, kan man säga. Dags för plugg! taggad to the bones! (allt handlar om inställning har jag hört)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0