Svinis? Hoppas hoppas inte.

Natten till igår sov jag en timme. Knallade hem vid åtta i trasiga ballerina och de högklackade i handen. Försökte sedan sova när jag kom hem men blev typ två timmar och inte så mycket mer. Spenderade resten av dagen med datorn framför mig i någon sorts dimma. Gick upp klockan sex imorse och trodde seriöst att jag skulle dö när jag satte mig på cykeln för att cykla till skolan. Iskallt, svullna ögon och huvudvärk. Och så väntade föreläsningar och grupparbeten. Och mitt i allt började jag känna mig febrig och yr. Nu sitter jag här med huvudvärk, nackspärr, feber och halsont. Vill bara dö. Höll just på att slänga skeden i soptunnan när jag skulle ställa den i diskmaskinen. Två gånger dessutom.

Dags att sova lite nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0