Scheisse

Två utgångar i rad gör minst sagt sitt. Är så jävla sliten. Men det var det värt. Fast mest är det icke-pluggandet som gnager. Har inte öppnat en bok på hela helgen. Måste börja läsa imorgon, som om det kommer hända. Är inte alls motiverad just nu. Men vem är det? Jag måste börja träna också. Kul det här med måsten.
Men något positivt är att jag äntligen ska få komma till en hudläkare imorgon. Har väntat i tre månader. Japp, tre månader är så lång tid det tar att få sina eksem undersökta. Love it.

Och så har jag ett dilemma. Kolla på Bridget Jones eller fortsätta kolla på Vem kan slå? Bridget Jones vill jag kolla på bara för Mark Darcy. Så-å snygg. Men samtidigt vill jag fortsätta kolla på Filip och Fredrik. Tough one. Borde kanske sova istället.

Förvirrat, tråkigt inlägg.
Auf wiedersehen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0