S

Idag började vi med anatomi & fysiologi. Hade sammanlagt fem timmars föreläsning om cellen. Alltså. Tyckte att det där med celler var svårt i Naturkunskap B. Det här var tusen gånger svårare. Vi var ungefär 130 stycken i föreläsningssalen. Kändes som att tio av dessa förstod någonting. Om ens tio.
Så det var lite av en pers. Dessutom började jag frysa och må dåligt på eftermiddagen så jag fick sitta med jacka och halsduk på som en annan värsting. Frös iochförsig ändå. Så nu befarar jag att svinis är här på riktigt.

Men en bra sak! Vi kommer vara i en och samma sal under ungefär hela den här kursen. Och det är min favoritsal. Den är sjukt stor och så har man asmycket benutrymme. Och så lutar inte bordet mot en. Så man kan ställa kaffemuggen och lägga blocket där utan att de glider ner.
Sen att vi börjar 8.15 varje dag genom hela kursen är ett litet minus. Men ändå.

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på något som går på tv då jag är helt för lat för att ladda hem något bra. Om jag inte bloggar på några dagar har jag förmodligen insjuknat i svinis.
Peppar, peppar.

Kommentarer
Postat av: malle

men du, 8.15 SLUTADE jag jobbet imorse. det om något är brutalt. :P

2009-11-09 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0