Oldies

Idag är en i mängden av dryga dagar som jag helst bara skulle vilja spola över. Sov knappt någonting inatt på grund av diverse incidenter. Och så skola på det. Anatomi & fysiologi-kursen som jag inte förstår något av drar verkligen ner min skolmotivation. Allt har gått från att ha varit råintressant till skit skit  skit. Och så är jag sjukt finnig och min kropp tycks bara lägga på sig mer och mer. Ingen bra dag, med andra ord.
Borde göra massa plugg som att plugga in lite muskler men orkar inte. Vill mycket hellre ligga i sängen och tycka synd om mig själv. And i might aswell do it.






Kommentarer
Postat av: m

woow vilken cool tapet :)!!

2009-11-17 @ 20:07:56
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0