Oh, it was only wishful thinking

Hade en förjävlig kväll på jobbet idag. Mådde illa, hade ont i magen och kände mig helt yrslig. Som om det inte vore nog så hade vi skitmycket att göra och jag fick små rage outbursts mest hela tiden. Men sen så fick jag göra det som är det finaste med att vara vuxen (typ), nämligen äta snickers och dricka cola till middag. Om man skulle sammanfatta mitt intag av mat baserat på kostcirkeln idag så skulle jag ligga på noll. Har alltså ätit den middagen plus två mackor och yoghurt till lunch. Och kaffe till frulle. Det känns att man lever nu, det vill jag lova. Känner mig sockerhög men ändå helt död.

Nu ska jag kolla på Hell's kitchen (som jag längtat) och förhoppningsvis Gossip girl. Gjorde ett litet snedsteg och glömde bort att ladda ner det tidigare idag, så hoppas på att mitt internet helt plötsligt gör en helomvändning och börjar ladda ner saker assnabbt. Troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0