My body is a cage

Har färgat håret idag. Och så gjorde jag frukost till mamma och pappa i morse. Rätt duktig tjej ändå.
Jag borde kanske plugga nu men jag är oehört omotiverad. Fast kanske ska jag plugga in alla muskler och ben på latin ändå. Fick trots allt Mvg i latin två år i rad. Så man är ju rätt skillad, om vi säger så. (Kul).
Men vet ni, jag vill ha skosmycken. Pronto. Men jag vet inte riktigt var man hittar. Vill inte ha med nitar. Utan bara kedjor. Man kanske skulle köpa kedjor själv och fixa. Men var köper man kedjor? Nu ska här googlas. (Inte var man köper kedjor alltså, utan skosmycken).


Kommentarer
Postat av: m

jag vet att vagabond har för typ 75 eller kanske 100 kr! värt att kolla, men jag minns inte om det är bara nitgrejer.... hmm..

2009-11-15 @ 14:40:37
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: A

ååh, ska lätt kolla!! tack!

2009-11-15 @ 21:20:21
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0