Ledset

Vill bara gråta i fem timmar och tycka synd om mig själv. För det är precis vad jag gör just nu. Jag har tacklats med det faktum att jag alltid känner mig "sämre" än mina vänner. Jag har på något sätt i alla umgängeskretsar jag haft alltid känt att folk tycker att de kan behandla mig lite lite sämre. Och nu är vi här igen. Jag försöker vara alla till lags. Alltid. Visst är jag rätt dålig ibland. Som typ när jag blir arg, då kan jag säga saker som jag inte menar. Men annars tycker jag att jag är en rätt bra kompis. Men sen är det jag som ligger här just nu och känner mig fel och dum i huvudet. Det är jag som har gjort alla fel man kan göra. Det är jag jag jag jag.
Det här känns precis som när jag blev dumpad av min första pojkvän, fast värre.
Härlig avrundning på världens sämsta vecka.

Jag är bäst på att vara sämst.

You hold my head when I throw up
I hold your hand when you weep

And we talk about friends and we talk about records, talk about life and
we’ll talk about death

You call me up in the evenings
And tell me what they did this time
No matter what, I’m by your side
When it’s raining, we’ll go to the video store
We even like the same movies
No damn jedis or hobbits this time

And you laugh at my jokes and I laugh at your jokes and I even like the
birthday presents you get me,
and we dance in the living room, dance on the sidewalks, dance in the
movies, dance at the festivals, let’s dance, dance.
No men ever really dance like this


Kommentarer
Postat av: m

du får en slags cyberhug av mig. det är inte roligt att känna sig sämre än sina vänner och behöva känna att man ska ta skit. inte okej!

2009-11-07 @ 16:56:44
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0